Prvi nivo STEM akademije namijenjen je starijoj predškolskoj djeci, te učenicima prvog i drugog razreda osnovne škole. Naši najmlađi polaznici će po uspješnom završetku ovog nivoa razviti osnovne naučne vještine, sposobnost logičkog ramišljanja, upoznati se sa jednostavnim vizualnim okruženjem za programiranje, samostalno konstruisati i upravljati svojim prvim robotom, te naučiti šta je to komunikacija i kolaboracija u digitalnom svijetu.
OBIM I DINAMIKA IZVOĐENJA KURSA
Ovaj nivo STEM akademije traje 7 mjeseci, po jedan blok-čas sedmično. Radi visokog nivoa interaktivnosti, radimo sa manjim grupama do 12 učenika. Kurs se održava u prisustvu Senior i Junior predavača, a sva potrebna oprema obezbijeđena je od strane organizatora.
SADRŽAJ KURSA
LOGIČKO RAZMIŠLJANJE / MATEMATIKA – Razvija logičko razmišljanje i uči osnove matematičkih vještina kroz sortiranje i brojanje. Igra se sa blokovima, bojama i oblicima čime uči koncepte poput klasifikacije i uređivanja. Uočava nelogičnosti i razlike u crtežima ili pričama te ispravlja pogreške na različitim primjerima vizualnih i tekstualnih zadataka upotrebom papirnatih i digitalnih radnih listova.
PROGRAMIRANJE/INŽENJERSTVO – Opisuje i crta svoje svakodnevne aktivnosti kroz niz koraka te tako usvaja pojmove algoritma i međusobne povezanosti između koraka. Uporabom vizualnog okruženja za učenje programiranja (code.org) izrađuje slijed naredbi za jednostavno kretanje objekata i likova, uočava pogreške i ispravlja ih. Uspoređuje rješenja sa drugim učenicima.
ISTRAŽIVANJE/NAUKA – Razvija osnovne naučne vještine poput posmatranja, korištenja riječi za opisivanje posmatranog i ponavljanje aktivnosti u cilju uspoređivanja rezultata. Potiče se na postavljanje pitanja i davanje odgovora čime se razvija kritičko razmišljanje kod djece.
ROBOTIKA – Upoznaje i koristi LEGO WeDo 2.0 robotski razvojni set. Identifikuje dijelove robota, samostalno konstruiše svog prvog robota i definiše jednostavne naredbe.
KOLABORACIJA / KOMUNIKACIJA – Sarađuje kod igranja jednostavnih obrazovnih igara. Razmjenjuje jednostavne tekstualne i multimedijske poruke sa drugim učenicima. Uči se pravilima pristojnog, sigurnog i odgovornog ponašanja prema sebi, drugim učenicima i prema opremi koja se koristi.